۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

اشتباهات بزرگ ایلات متحده

چند شب پیش موقع خواب با خودم می اندیشدم تا به خواب رفتم .موضوع فکر من درباره سال १९७९ و قدرت گرفتن حکومت کمونیستی شوروی در منطقه و تغییر رژیم افغانستان و براندازی حکومت محمد ظاهر شاه و بر روی کار آمدن کمونیستها در افغانستان بود.
این وقایع به قدری ترس در دل آمریکایی ها انداخت که آنها دست به هر کاری زدند تا در مقابل شوروی مقاومت کنند و سدی در برابر آن ایجاد کنند و از روی همین حماقتها بود که آمریکایی ها القاعده را به وجود آوردند و به جان ارتش سرخ در افغانستان انداختند و در فاصله کمی بعد از آن رژیم آخوندی در ایران به وجود آمد.
در به قدرت رساندن خمینی گروههای زیادی دست داشتند و به او جلوه روشنفکری می دادند و او را به قدیس تبدیل کردند که اکثر آنها تحصیل کرده های آمریکا و اروپا بودند.( البته بعد ها این افراد به خیانتنهای خود پی بردند)
خمینی به تار و مار کردن توده ای ها و مارکسیست ها و کمونیستها پرداخت و ریشه آنها را در خشکاند و به این ترتیب یک حکومت اسلامی خشن درست زیر گلوی شوروی به وجود آمد و سدی نفوذ ناپذیر در مقابل آن
امروز تمام تلاش آمریکا معطوف از بین بردن فرزندان نا مشروع خود یعنی بنیاد گرایی اسلامی طالبان و القاعده و ... شده است و شاید بتوان گفت آمریکایی ها درمانده شده اند

هیچ نظری موجود نیست: