۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

من باور نمی کنم!

سلام
امروز آقاي جمشيدي سخنگوي قوه قضاييه و آقاي محسني اژه اي اعلام کرند که عاملان بمب گذاري شيراز دستگير شده اند و شواهد به دست آمده نشان مي دهد اين افراد با کشور هاي بيگانه مانند آمريکا و انگليس در ارتباط بوده اند و از حمايتهاي مالي و آموزشي اين دو کشور برخورار بوده اند و حتي دستورات خود را از آنها مي گرفتند و اين جور حرفها ..
من نمي دانم آيا کسي اين حرفها را باور مي کند يا نه ؟ من نمي دانم مسئولين درباره مردم چه فکري مي کنند . (شايد اصلا فکر نمي کنند )
هر مسئله اي در اين مملکت يا زير سر انگليس است يا آمريکاويا اسراييل . من نمي دانم پس کي اينها دنبال کار خودشان هستند و کي وقت مي کنند تا پيشرفت کنند .
کشتن يک تاپا له بسيجي براي آمريکا يا انگليس يا اسراييل چه نفعي دارد؟ جز هدردادن منابع !
براستي که تاريخ مصرف جمهوري اسلامي تمام شده است . جمهوري اسلامي آمده بود تا سدي در مقابل شوروي باشد حالا که شوروي نابود شده جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است و دست به تلاش مذبوحانه می زند تا خودش را حفظ کند .

هیچ نظری موجود نیست: