۱۳۸۷ خرداد ۳۱, جمعه

قهرمانان ایران


در چنین روزهایی بود که نا باورانه هزاران نفر از جوان وطن و ارتشی ها و مخالفان رژیم سفاک آخوندی به شهدات رسیدند
دونگ شاعر کره ای می گوید:
شاید بتوانید گلی را زیر پای خود له کنید ولی نمی توانید از انتشار بوی آن در هوا جلوگیری کنید
گلهای آرمیده روزی شکوفا خواهند شد و عطر دل انگیزشان تمام نقاط کشورمان را پر خواهد کرد.
من به تمامی آنها فکر می کنم و به آنها افتخار میکنم ازدکتر آرانی - عمویی - گلسرخی - کرامت - سلطانپور - سعیدی سیرجانی - فروهر - شهدای فدایی خلق - شهدای حز ب توده - شهدای مجاهدین خلق ایران - شهدای کومله - شهدای کارگران کردستان و تمام کسانی که برای این کشوراز جان خود گذشتند غیره
من به تمامی آنها افتخار می کنم و به امید روزی که برای تمامشان در ایران مجلس بزرگداشت بگیریم و در غم از دادنشان دور هم جمع شویم و یکدیگر را تسلی دهیم.

من از خواندن خاطرات زندانیان سیاسی قبل یا بعد انقلاب حیوانی اسلامی بسیار اندوهگین و غمناک می شوم. روزی نیست که به جگر گوشه هایم فکر نکنم و از دیدن تصاویرشان اشک در چشمانم جمع نشود .

روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.

هیچ نظری موجود نیست: